Veelgestelde vragen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Momenteel ondersteunen we iDEAL en Bancontact als geldige betaalmethoden.
Wat voor berichten detecteren jullie?
Wij detecteren momenteel de volgende soorten berichten:
-
Negatieve berichten in het nieuws over jullie klantrelaties;
-
Uitspraken van surseance;
Surseance van betaling (kortweg surseance) houdt in dat een schuldenaar uitstel van betaling krijgt. Surseance wordt uitsluitend verleend aan bedrijven die rechtspersoon zijn (zoals een bv of nv) en aan natuurlijke personen die een zelfstandig beroep of bedrijf uitoefenen. Surseance wordt verleend door de rechter. De bedoeling van een surseance is -zo mogelijk- een faillissement af te wentelen door orde op zaken te stellen, bijvoorbeeld door met de schuldeisers een regeling overeen te komen.
Elke surseance wordt ingeschreven in een openbaar register: het Centraal Insolventieregister (CIR).
[Bron:
Justitia.nl]
-
Uitspraak van faillissement.
Van deze berichten brengen we je direct op de hoogte via de email. Daarnaast laten we deze berichten zien bij jullie bedrijfsrelaties in het dashboard.
Kunnen jullie onze privacy garanderen?
Ja. De gegevens die klanten bij ons invoeren worden op geen enkele manier verkocht aan derden dan wel voor andere doeleinden gebruikt. Zie hiervoor ook
onze privacyverklaring
Is er ook een helppagina?
Jazeker.
Ik heb een andere vraag
Dat kan natuurlijk.
Stel vraag per e-mail
Laatst bijgewerkt: 21-09-2020